Aanbieding verlengen

• 3 april 2012
  • 8 reacties
  • 3245 keer bekeken

Erg jammer, dat je als vaste klant geen aanbiedingen krijgt en als je belt wordt je afgescheept dat je ook minder belminuten kan nemen. Wat wel op 1 euro per maand uit komt http://forum.telfort.nl/images/smilies/frown.png En wat krijg je er voor terug zo'n 125 belminuten minder.
Ik ben ook al 6 jaar vaste klant als het niet langer is en ik wil simpel weg gewoon een kleinere abbonement met internet.
1gig , 200 min en 100 smsjes zo simpel zijn mijn wensen,.... en ja vaste klanten moet je koesteren ook al zijn jullie wél 1 van de goedkoopste.
Oh ja en dan krijg je als je, je inlogt de beste voordelen voor vaste klanten kijk je zijn het de zelfde voordelen als nieuwe klanten, dan snap ik hem ook niet meer,...

8 reacties

Badge
@Nicolette,

Welkom op het forum! Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent met het aanbod. Bij het Sim only abonnement is er geen verschil tussen een nieuwe en bestaande klant qua abonnementskosten. Nieuwe klanten betalen normaal gesproken aansluitkosten. Uw voordeel is dat u geen aansluitkosten heeft, u behoudt uw telefoonnummer/simkaart en u hoeft verder niets meer te doen. Nieuwe klanten plaatsen hun bestelling, worden gebeld voor een bezorgafspraak en moeten vervolgens de bestelling persoonlijk in onvangst nemen. Bij de koerier pint u 1 cent ter controle van uw bankrekeningnummer en ook wordt er een foto gemaakt van uw bankpas en identiteitsbewijs. Met een verlenging bespaart u dus ook tijd en handelingen.

Wij hopen dat u toch de keuze maakt om bij Telfort te blijven.

Laïla
Sorry maar nieuwe klanten betalen op het moment geen nieuwe aansluitkosten twv 14,95. En dan nog zou ik best die rompslomp willen doen om wél een aanbieding te krijgen. Die 21 cent extra dat zij betalen is ook niets. En daarnaast kun je wel fijn 3 maanden van te voren verlengen je abbo maar pas als je abbo afloopt kun je hem in gebruik nemen vanwege dubbele kosten.
Sorry maar nieuwe klanten betalen op het moment geen nieuwe aansluitkosten twv 14,95. En dan nog zou ik best die rompslomp willen doen om wél een aanbieding te krijgen. Die 21 cent extra dat zij betalen is ook niets. En daarnaast kun je wel fijn 3 maanden van te voren verlengen je abbo maar pas als je abbo afloopt kun je hem in gebruik nemen vanwege dubbele kosten.

ze hoeven nu ook geen simkaartje te versturen dat bespaart ook geld heb de mijne al 10 jaar maar een echte korting nee homaar maar wel telkens inflatie verhoging en het tarief dat je van hun krijgt als je verlengt is het zelfde maar de belminuten worden met 50min gekort en dat noemen ze bij telfort verlenging en bij een verlenging hoort ook je bel tegoed niet ontnomen te worden en op nul gezet worden gr.firre
@Nicolette,

Welkom op het forum! Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent met het aanbod. Bij het Sim only abonnement is er geen verschil tussen een nieuwe en bestaande klant qua abonnementskosten. Nieuwe klanten betalen normaal gesproken aansluitkosten. Uw voordeel is dat u geen aansluitkosten heeft, u behoudt uw telefoonnummer/simkaart en u hoeft verder niets meer te doen. Nieuwe klanten plaatsen hun bestelling, worden gebeld voor een bezorgafspraak en moeten vervolgens de bestelling persoonlijk in onvangst nemen. Bij de koerier pint u 1 cent ter controle van uw bankrekeningnummer en ook wordt er een foto gemaakt van uw bankpas en identiteitsbewijs. Met een verlenging bespaart u dus ook tijd en handelingen.

Wij hopen dat u toch de keuze maakt om bij Telfort te blijven.

Laïla

Nou nou geweldige aanbieding hoor.
Na 2 jaar is hierin dus niets vernaderd.
Behalve z'n combivoordeel actie. Maar dan nog geen beloning als vaste klant.
Suffe lease toestellen waar je dus niets aan hebt.

Jammer dat telfort niet mee gaat met de tijd....
Badge +2
Lease was er 2 jaar geleden niet, noch combi voordeel. Telfort gaat dus absoluut wel met zijn tijd mee.
Lease toestellen begonnen ze 2 jaar geleden mee. Ik had het toen nog overwogen om te gaan lease. Lease is niet mijn ding. Alleen het combivoordeel is iets,....
overigens ben ik al zeker 10 jaar vaste klant van  Telfort.

Dus dan mag je best wat verwachten al zeg ik het zelf,.....
Reputatie 3
Badge +1
@Nicolette,

Ik heb zojuist gereageerd op jouw bericht in een ander topic:
https://forum.telfort.nl/nieuw-contract-verlengen-nummerbehoud-258/telfort-bellen-voor-aanbieding-40771/#post384038

Denise

Reageer