Aanbieding trouwe klanten?

• 29 mei 2012
  • 42 reacties
  • 12897 keer bekeken

Badge +2
Wordt er nu bedoelt met de aanbieding voor trouwe klanten de aanbieding op de site van 6 maanden 156 euro voor 3in1 en daarna 6 maanden 246 euro voor 3in1? Want ik zou persoonlijk gebeld worden voor een speciale aanbieding voor zgn trouwe ouwe tiscali klanten, maar die belofte loopt helaas al weer een paar weken.

Dus m.a.w. even snel gerekend 402 euro op jaarbasis en dat maakt het verschil van 48 euro met de aanbiedings folder die net in de bus is gevallen van 12 mnd voor 37,50.

42 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@jodocus13,

Ik heb uw naw-gegevens en 06-nummer zo niet bij de hand, wilt u deze versturen via een privé bericht? Dan zorg ik dat er alsnog contact opgenomen wordt met u.

Henk
Badge +2
PB gister verzonden ter Uwer attentie.
Reputatie 4
Badge +3
Gegevens zijn in orde ontvangen. Ik heb het doorgezet naar de desbetreffende afdeling en er wordt z.s.m. contact met u opgenomen. :)

Henk
Badge +2
Er is inmidels contact geweest en ik heb 3 in 1 besteld. Tevens zelf digitenne op de hoogte gebracht van de combi van telfort interactieve tv met digitenne van kpn. Zodat ik niet met dubble abbo bedragen in de knoop kom, hoop ik.
Reputatie 4
Badge +3
@jodocus13,

Goed om te horen. :)

Henk
Badge +2
Ik heb een zgn annuleringstijd tot 11-06-12. Kan iemand die zsm eraf halen aub?
Badge
Ik heb ook een aanbod gekregen via mijn telfort en gelukkig opgeslagen.Webcare hoe kan ik dit in werking zetten?
Badge +2
@snarf54,

Zodra u weer inlogt verschijnt dit aanbod. Succes!

Daphne
Badge +2
Pakket voor iptv inmiddels ontvangen, wachten is op telefoontje van de monteur. Heb hier het 2602 modem, kan daar ook weldegelijk iptv op draaien? Of heeft de monteur een 2812 bij zich?
Het HN modem kan zonder problemen iTV doorgeven, dit zou dus moeten werken.
De 2602 is de staande zilveren, en die kan het niet.
Badge +2
Dan zal de desbetreffende monteur wel een 2812 (witte) bij zich hebben.
Badge
Daphne/Henk

Gisterenavond wijziging doorgevoerd.
Zowel als in de bevestigingsmail als het contract staat dit

Overzicht belangrijkste abonnementsgegevens
Internet: Internet Standaard
Vast bellen: Internet Standaard
Kosten: de eerste 6 maanden 10.00 p/mnd, daarna 25.00 p/mnd
Contractsduur: 1 jaar

Uw nieuwe contract
In de bijlage vindt u het contract van uw nieuwe abonnement. Wij sturen u alleen een bevestiging per e-mail. Wij adviseren u daarom het contract uit te printen of op te slaan. Binnenkort ontvangt u van ons per e-mail de datum waarop uw huidige abonnement wordt omgezet naar het nieuwe abonnement. Telfort raadt u aan uw computer en internetverbinding goed te beveiligen. Kijk voor meer informatie over veilig internetten op onze website.

Maar er wordt niet gesproken over 3 maanden gratis Plus pakket.

Moet ik dit dan later zelf activeren ?
Zo ja mag ik dat dan ook na de vakantie in laten gaan anders is er al bijna een maand weg..

Alvast bedankt
Op www.actiecode.nl was een aanbieding van Telfort geplaatst die geldig was tot 15 juni 2012. Je kreeg hierbij het Alles-in-1 basispakket voor 37,50 ipv 41,-. Is het mogelijk nog steeds gebruik te maken van deze aanbieding?
Reputatie 4
Badge +3
@snarf54,

Ik heb dit intern uitgezet, zodra ik hier een reactie op krijg, laat ik u dit weten.

@wordfeudpro,

De aanbieding die Www.actiecode.nl aanbiedt, is gelijk aan het aanbod wat wij op onze website aanbieden. Indien u dit alsnog bij Www.actiecode.nl wilt doen, adviseer ik u contact op te nemen met deze partij.

Henk
Badge +2
Morgenavond komt de monteur en heb derhalve ook al een nieuwe factuur gekregen van Digitenne met notabene onder de streep een creditering. Dus so far, so good. Ik houd je/jullie op de hoogte.
Badge +2
Monteur is net weg en alles werkt naar behoren vwb de installatie alleen....................
met het zilveren 2602 modem welke ik nog heb kan dus geen itv op draaien. Het is dat ik met het glasvezelpilot mee draai en dus de witte 2812 4 poorts modem/router heb laten omzetten van glas naar vdsl anders had de monteur direct weer weg gekund.
Er is dus ergens een fout gemaakt vwb de afwerking van m'n bestelling voor interactieve tv. Ik zou dus nog een 2812 moeten hebben voor itv via m'n reguliere adsl abbo. Kan er voor gezorgd worden dat ik een modem toegezonden krijg waar ik dan wel mogelijkheid heb om itv te kijken? Lijkt me logisch zonder verzendkosten. Adresgegevens zijn genoegzaam bekend neem ik aan, anders even een dm aub.
jodocus13 a.k.a. scofield.
Badge +2
En wat me opvalt is dat ik nog steeds adsl 2plus lees in m'n modem ipv vdsl, terwijl in de centrale het toch eerst moet aangepast worden?
Badge +2
@webcare,
kan iemand van jullie aub even kijken naar m'n bovenstaande 2 posten?
Reputatie 4
Badge +3
@joducus13,

Excuus voor de late reactie, modem is onderweg. Uiteraard kosteloos.

Henk
Badge +2
Excuus is niet nodig hoor Henk, jullie hebben het druk genoeg hier. Kan je evt iets zien vwb omzetting in de centrale van adsl 2+ naar vdsl ivm interactieve tv?
Of is dat per definitie niet persé nodig? Ik dacht zelf gelezen te hebben van wel en zo werd het me ook verteld tijdens m'n telefonische bestelling van bovengenoemd product.
Reputatie 4
Badge +3
@jodocus13,

Interactieve TV kan geleverd worden over VDSL, maar ook over ADSL2+. Ik ga dit voor u nakijken, wat de mogelijkheden zijn voor u.

Henk
Badge +2
Modem 2812 vandaag geleverd, is het de bedoeling om de P-2602HW-D1A terug te moeten zenden? Ik lees nog graag even van je.
En al iets bekend over de adsl2+/vdsl vraag?
Reputatie 4
Badge +3
@jodocus13,

Het oude modem kunt u als reserve gebruiken, hoeft niet terug gestuurd te worden.

Voor wat betreft de eventuele omzetting naar VDSL, hier kom ik morgen op terug.

Henk
Badge +2
Kun je al iets meer melden over de eventuele omzetting, Henk?

Reageer