beantwoord

4G bundel

• 4 januari 2016
  • 3 reacties
  • 642 keer bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengt en ik wou daarbij de 4G versneller. Die kon ik voor €2,50 erbij nemen. Maar door een klikfoutje is het abonnement zonder besteld.
Nu wou ik de 4G alsnog bestellen, maar nu moet ik wr €5,- voor betalen, wat ik dan net weer teveel vind.

Waardoor kan ik nu dan niet meer de bundel voor €2,50 krijgen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Christy - Telfort 6 januari 2016, 11:59

Dag Xkyh, welkom op het forum. De Internet Versneller kost normaal gesproken € 5. Het kan goed zo zijn dat er net een actie was op het moment dat jij jouw abonnement afsloot. Op dit moment is de bundel in ieder geval maandelijks € 5. Hoe lang is het geleden dat je dit abonnement bestelde? Je hebt namelijk altijd 14 dagen zichttermijn.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dag Xkyh, welkom op het forum. De Internet Versneller kost normaal gesproken € 5. Het kan goed zo zijn dat er net een actie was op het moment dat jij jouw abonnement afsloot. Op dit moment is de bundel in ieder geval maandelijks € 5. Hoe lang is het geleden dat je dit abonnement bestelde? Je hebt namelijk altijd 14 dagen zichttermijn.
Ik heb een week geleden mijn abonnement afgesloten, op dat moment stond er dat ik de internetversneller 4G voor €2,5.
Hoe zou ik dt dan alsnog kunnen krijgen? Want ik vind het heel raar dat het nu niet meer kan.
Reputatie 4
Badge +1
Acties komen en gaan xkyh. Dit zie je bij winkels toch ook? Soms is een bepaald product in de aanbieding, die blijft niet altijd geldig. Als je mij jouw 06-nummer stuurt in een privébericht, kijk ik of er nog iets mogelijk is.

Reageer