beantwoord

32GB Micro SD kaart cadeau?

• 10 juli 2014
  • 3 reacties
  • 2004 keer bekeken

Ik heb vorige week mijn abonnement verlengt met daarbij de Samsung Galaxy S4. Erg blij mee, echter volgens de aanbieding (http://shop.telfort.nl/telfort/RAPRD/Samsung-Galaxy-S4-4G,-black-edition/0000797st.html) zou ik daar ook een 32GB Micro SD kaart bij krijgen welke ik niet ontvangen heb. Meer mensen met dit probleem? 😞
icon

Beste antwoord door Laila 10 juli 2014, 12:18

@Bastian,

Welkom op het forum! Leuk dat je weer voor ons hebt gekozen 🙂! Zie hieronder, deze actie is vanuit Samsung.
Die actie gaat vanuit Samsung.
Www.samsung.nl en dan ga je naar promotions.
Uit de diverse promoties kies je dan de promotie met de 32GB.

Er staat zelfs een linkje in de Telfort-aanbieding waar de actie wordt uitgelegd:
32GB Pro Micro SD cadeau bij een GALAXY Note 3, S4 en K Zoom

Vul het deelnameformulier op www.samsung.com volledig in en print deze uit. Stuur het formulier samen met uw kopie van de aankoopbon en een kopie van de streepjescode van de verpakking uiterlijk 13 augustus 2014 op naar het aangegeven adres. Zie de actievoorwaarden voor meer details.

Succes!

Laïla
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Reputatie 8
Badge +16
Er staat zelfs een linkje in de Telfort-aanbieding waar de actie wordt uitgelegd:

Vul het deelnameformulier op www.samsung.com volledig in en print deze uit. Stuur het formulier samen met uw kopie van de aankoopbon en een kopie van de streepjescode van de verpakking uiterlijk 13 augustus 2014 op naar het aangegeven adres. Zie de actievoorwaarden voor meer details.
Badge
@Bastian,

Welkom op het forum! Leuk dat je weer voor ons hebt gekozen 🙂! Zie hieronder, deze actie is vanuit Samsung.

Succes!

Laïla

Reageer