beantwoord

3 of 6 maanden eerder verlengen?

• 2 maart 2016
  • 6 reacties
  • 958 keer bekeken

Hallo telfort
ik weet niet beter dan dat ik bij telfort 6 maanden van te voren kan verlengen , dit geeft de mijn telfort app ook zo aan
op de site van telfort en ook op de mijn telfort site staat 3 maanden
wat klopt er niet ?
Mvg , johan
icon

Beste antwoord door Christy 3 maart 2016, 14:44

Hoi Johan, welkom op het forum. Wanneer je gebruik maakt van een mobiel abonnement bij Telfort, kun je 4 maanden voor de einddatum van het contract verlengen. Waar zie jij staan dat dit 3 maanden is?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Volgens de site staat er dus 3 maanden er staat mij ook bij van 6 maanden maar heb het niet kunnen terugvinden
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Johan, welkom op het forum. Wanneer je gebruik maakt van een mobiel abonnement bij Telfort, kun je 4 maanden voor de einddatum van het contract verlengen. Waar zie jij staan dat dit 3 maanden is?
Hoi cristy
dat staat op de inlogpagina van mijn telfortmobiel , linksboven het inlogvak
Reputatie 8
Badge +18
Bij mij stond gisteren ook 3 maanden Christy na inloggen op Mijn Mobiel nu staat de teller dus weer verlengbaar vanaf 14-09-2015 dus 6 maanden
Klopt heel raar dit, log net in staat er vanaf 20-2-2016 kan je verlengen, druk ik op de link om abonnementen te bekijken staat er je mag nog niet verlengen pas 3 maanden van te voren dus in mijn geval pas 20-5-2016! Hoe zit dit?
Reputatie 4
Badge +1
Dit is vreemd. Willen jullie je 06-nummer naar mij sturen in een privébericht? Dan ga ik dit verder uitzoeken.

Na vandaag ben ik op vakantie, wanneer ik terugkom zal ik dit oppakken. Jullie kunnen gewoon 6 maanden eerder verlengen, hier hoef je je geen zorgen om te maken. Het staat slechts verkeerd op de site.

Reageer