beantwoord

2 weken geleden een mail gestuurd naar klanteservice van Telfort, alleen nog steeds geen reactie

• 14 juni 2017
  • 6 reacties
  • 655 keer bekeken

Ongeveer 2 weken geleden heb ik een aanvraag gedaan voor internet + tv. Hierover heb ik een mailtje ontvangen en zag ik dat de spullen binnen 9 dagen ontvang op het adres. 6 juli komt de monteur. Alleen woon ik pas vanaf 30 juni op dat adres. Dus als het in de eerste week van juli bezorgd wordt is het geen probleem, anders wel. Daarover heb ik een mailtje gestuurd, alleen krijg ik daar geen reactie op. Ook heb ik gebeld met de leverancier Guidion en die geven aan dat ik dit bij jullie moeten aangeven.
icon

Beste antwoord door Deborah 15 juni 2017, 15:12

Hoi sungirly, welkom op het forum en ook bij Telfort! Aangezien we niet meer standaard met brieven communiceren, is 2 weken natuurlijk wel erg lang. Ik zie dat er wel eerder op je mail is gereageerd (8 juni). Kun je je spam box controleren? Het is mogelijk dat de mail daar is beland. Het volgende is naar je gemaild:

´Helaas werken wij hierin met een geautomatiseerd systeem, het pakket wordt op het leveradres bezorgd, indien niemand thuis wordt het bij de buren geprobeerd.

Als dat ook niet lukt, geldt de volgende bezorgdag dezelfde procedure, waarbij het pakket wordt afgeleverd bij het dichtstbijzijnde POST NL afhaalpunt, indien het niet lukt het bij u of buren te bezorgen.´

Weet je zo voldoende? Mocht je nog vragen hierover hebben, stel ze gerust 😳!
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi sungirly, welkom op het forum en ook bij Telfort! Aangezien we niet meer standaard met brieven communiceren, is 2 weken natuurlijk wel erg lang. Ik zie dat er wel eerder op je mail is gereageerd (8 juni). Kun je je spam box controleren? Het is mogelijk dat de mail daar is beland. Het volgende is naar je gemaild:

´Helaas werken wij hierin met een geautomatiseerd systeem, het pakket wordt op het leveradres bezorgd, indien niemand thuis wordt het bij de buren geprobeerd.

Als dat ook niet lukt, geldt de volgende bezorgdag dezelfde procedure, waarbij het pakket wordt afgeleverd bij het dichtstbijzijnde POST NL afhaalpunt, indien het niet lukt het bij u of buren te bezorgen.´

Weet je zo voldoende? Mocht je nog vragen hierover hebben, stel ze gerust 😳!
Hallo Deborah,

Helaas staat er ook geen mailtje in mijn spam box.

hhm wel vreemd dat er bij een ander topic het er wel op lijkt dat het mogelijk is. https://forum.telfort.nl/bestellen-en-ontvangen-335/installatiepakket-laten-bezorgen-op-ander-adres-57722

Maar hoe kan ik weten waar het straks bezorgd is al ik er nog niet woon? Want meestal doen de pakket bezorgers een briefje door de brievenbus.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo sungirly, kun je mij je oude adresgegevens kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst ga ik dan kijken of het mogelijk is om de spullen op dat adres te ontvangen.
Ik heb je een prive berichtje gestuurd
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de gegevens. Het adres is aangepast en je zult de apparatuur op je oude adres ontvangen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Super, bedankt!

Reageer