vraag

2 vragen mbt nieuwe Abo, geen reactie ontvangen op aanvraag per contactformulier

• 9 december 2014
  • 11 reacties
  • 662 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

bij het verlengen van het telefoonabonnement was een actie actief dat een Samsung Tab gratis werd gegeven met een Samsung Galaxy S5, de tefeoon hebben we in recordtijd ontvangen, waarvoor dank, maar de tab is niet aangekomen.

Verder had ik een vraag over de meegeleverde telefoonkaart, indien deze nieuwe kaart wordt gebruikt, hoe kunnen de gegevens van mijn oude naar mijn nieuwe telefoon worden overgespeeld.

Ik vind het teleurstellend nooit een reactie te hebben mogen ontvangen op mijn aanvraag per contactformulier (1 week geleden) maar misschien heb ik daar ook een fout gemaakt.

Benieuwd naar uw spoedige reactie!

Eric

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Badge +2
@edelange,

Welkom op het forum!

Dank voor het verlengen van het contract. De actie is van Samsung, je dient bij hen meer informatie hierover op te vragen. Op een vraag via het contactformulier ontvang je binnen 10 werkdagen een reactie. Met betrekking tot het overzetten van contacten, is het handig te weten of je eerder ook gebruik hebt gemaakt van een smartphone. Graag verneem ik van je.

Daphne
Reputatie 1
Hallo Daphne,

dank voor je snelle reactie!! Ja, hiervoor had ik een Samsung Galaxy S3 mini. Inmiddels is de nieuwe telefoon geactiveerd maar ik krijg de melding dat er geen netwerk gevonden wordt, bellen is dus niet mogelijk 😞 Verandert dit zodra mijn oude abonnement afloopt?

Sorry voor de vele vragen maar ik ben niet zo goed bekend in deze smartphone wereld.

Groetjes,

Eric
Badge +2
@edelange,

Geen dank, ik doe het graag 😉 Begrijp ik goed dat de nieuwe simkaart al actief is? Heb je ook geprobeerd handmatig het KPN-netwerk te selecteren? Voor het overzetten/synchroniseren van de contacten kun je de stappen volgen gevonden op de website van belsimpel.nl. Laat je aan mij weten of het allemaal is gelukt?

Daphne
Reputatie 1
Hallo nogmaals!

ja, diverse malen geprobeerd met het KPN netwerk maar het wil niet lukken 😞 Contacten synchroniseren zal ook eerst gaan nadat ik ctc heb kunnen maken met het netwerk neem ik aan...??

Groetjes,

Eric
Reputatie 8
Badge +15
Als beide Samsung Galaxy toestellen zijn dan kun je Samsung Smart switch gebruiken voor het overzetten van data, contacten etc. 🙂
Reputatie 1
Hallo Koffiemok,

thanks!! overdragen van alle data mbv smart switch is gelukt, zelfs door een "noob"als ik :-)) Nu nog wachten tot de nieuwe telefoon een netwerk heeft, kan het geen verbinding krijgen met een netwerk aan de nieuwe simkaart kunnen liggen?

mvg

Eric
Reputatie 8
Badge +15
Mooi dat het gelukt is met het overzetten van de gegevens. :D

Inmiddels is de nieuwe telefoon geactiveerd
Heb je de telefoon ingesteld of de nieuwe simkaart ook geactiveerd?

Als je de nieuwe simkaart geactiveerd hebt:
Heb je al geprobeerd handmatig netwerk te selecteren?
Instellingen > Meer netwerken > Mobiele netwerken > Netwerkoperators. Uit het lijstje kies je NL KPN.
Reputatie 1
oje, simkart activeren....? Dat wist ik niet of ik heb er overheen gelezen :? Meteen gedaan, thanks!! Zo iets simpels...
Badge +2
oje, simkart activeren....? Dat wist ik niet of ik heb er overheen gelezen :? Meteen gedaan, thanks!! Zo iets simpels...

Begrijp ik goed dat alles werkt / is opgelost? 😉

Daphne
Reputatie 1
Hallo Daphne en Koffiemok,

ja, alles functioneert super!!

Thanks jullie beide!!
Badge +2
Hallo Daphne en Koffiemok,

ja, alles functioneert super!!

Thanks jullie beide!!

Super! Dank voor de terugkoppeling. Het topic wordt gesloten.

Daphne