19 januari verhuisd nog steeds geen verbinding

• 22 januari 2013
  • 3 reacties
  • 2033 keer bekeken

Ruim van te voren heb ik mijn verhuizing doorgegeven aan telfort hiervoor moest ik la de klantenservice bellen dat was via internet niet mogeljk.
Heb van telfort netjes een brief gehad met de datum wanneer mijn aansluiting verhuisd werd naar het nieuwe adres dat was 19 januari.
Ik met vol goede moet alles 19 januari op het nieuwe adres aan sluiten, geen verbinding ik de klanten service gebeld deze melden mij dat de verhuizing pas ging plaats vinden op 22 januari na diverse malen uitleggen dat ik een brief heb gehad met de datum 19 januari zag ze in eens in een ander systeem staan dat de verhuizing toch 19 januari plaats vind er werd mij verteld dat het de hele dag kan duren voor dat de verhuizing is doorgezet en werkt. 16:30 nogmaals de klantenservice gebeld want inmiddels werkte de verbinding nog steeds niet kreeg weer een ander aan de lijn deze vertelde mij dat de  verhuizing vandaag plaatsvind maar dat kan ook om 21:00 uur zijn en je raad het al zondag 20 januari nog steeds geen verbinding. dus weer gebeld met de klantenservice van telfort deze medewerker van de interactive tv heeft de verbinding geprobeerd te testen hij kon geen verbinding krijgen werd verteld maandag nogmaals bellen deze medewerker vertelde mij dat ik de telefoonkosten kan declareren. dus ik mandag 21januari nogmaals gebeld kreeg een man aan de lijn die verzekerde mij dat de verbinding 22 januari zou werken en dat kon niet mer op 21 januari vanwege de drukte deze man vertelde mij ook dat ik alle telefoonkosten vergoed krijg en een compensatie van de dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken van de diensten. jullie raden het al dinsdag  17:30 uur weer gebeld met de klantenservice want nog steeds geen verbinding nu kreeg ik weer een vrouw aan de lijn daar een aantal testen mee uitgevoerd deze vertelde mij dat de verinding verhuisd en actief moet zijn helaas niks geholpen ze heeft me doorverbonden met de 2de lijn deze vertelede mij dat de verbinding nog niet werkt omdat er in de vcentrale iets niet goed is dus hij heeft een onderzoek verzoek ingediend bij de kpn hij kon me niet vertellen hoe lang ik nog zonder verbinding hier zit. hij vertelde mij ook dat ik gecompenseerd word voor de dagen datik geen gebruik van de diensten heb kunnen maken en dat de vergoeding van de telefoonkosten maximaal10 euro zijn en andere medewerkers vertellen mij dat alles vergoed word .

conclusie
- telfort neem t de klant niet serieus
- telfort mederwerkers vertellen allemaal andere verhalen
- telfort mederwerkers beloven van alles komen afspraken niet na

Wat ik verwacht
- zo snel mogelijk een werkende verbinding
- vergoeding alle telfoonkosten
- compensatie van de dagen geen gebruik van de diensten
- geen verhuis kosten

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@p.agten@telfort.nl,

Op het moment is er een lopend storingsonderzoek om zo snel mogelijk een werkende verbinding bij je af te leveren.

Los daarvan is het niet volgens procedure gegaan en daarom heb ik ook jouw vragen intern doorgezet.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak en als er meer informatie over bekend is meld ik dit meteen.

Henk
Zojuist is de monteur van kpn langs geweest de verbinding is actief
Badge
@p.agten@telfort.nl

Fijn dat het probleem is opgelost! :)

Jelmer

Reageer