Home

BelStatus app - feedbacktopic



Plaats een reactie

Resultaten 1 tot 10 van de 44

1 2 3 4 5

  • Telfort webcare
    Community manager Telfort webcare's schermafbeelding
    Moderator 11.613 Reacties
    Thread starters
    Piekfijn BadgeAllesweter Badge

    29-11-2011 12:47
    Via de BelStatus-app voor Android, de BelStatus-app voor iPhone en de mobiele site ziet u een indicatie van kosten en het verbruik van belminuten, sms en internet. Hiervoor zijn uw mobiele nummer, wachtwoord voor Mijn Telfort en een telefoon met mobiel internet of WiFi nodig. Meer informatie vindt u in onze online klantenservice.

    Mocht u de apps niet kunnen gebruiken vermeld in uw reactie het volgende:

    1. Telefoonmerk & type / softwareversie (optioneel)

    2. De foutmelding of het probleem

    3. Komt het vaker voor of af en toe

    Let op: Er wordt constant gewerkt aan het verbeteren van deze apps, wij vragen u hiermee rekening te houden. Als alternatief kunt u natuurlijk ook terecht op Mijn Telfort.

    Wij zijn benieuwd naar uw mening.

    Wij helpen u graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen. Op uw verzonden bericht ontvangt u binnen 3 werkdagen een reactie.

  • erikk
    erikk's schermafbeelding
    Forum topper 1.352 Reacties

    16-12-2011 08:24
    Mijn mening: het werkt regelmatig niet. Je krijgt dan meldingen dat je sessie verlopen is, of dat je inlog/wachtwoord niet klopt. En momenteel zegt hij zelfs dat er storing is.

    Als het wel werkt, vind ik het een makkelijke app. Alleen jammer dat de gegevens vaak toch wel een aantal uur achterlopen.


  • Telfort webcare
    Community manager Telfort webcare's schermafbeelding
    Moderator 11.613 Reacties
    Thread starters
    Piekfijn BadgeAllesweter Badge

    16-12-2011 13:49
    Wij hadden inderdaad een storing. Heeft u er een probleem mee als Telfort contact met u opneemt omtrent uw feedback?

    Laïla

    Wij helpen u graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen. Op uw verzonden bericht ontvangt u binnen 3 werkdagen een reactie.

  • erikk
    erikk's schermafbeelding
    Forum topper 1.352 Reacties

    16-12-2011 13:53
    Ik heb daar geen problemen mee, maar ik gebruik het nog maar kort (en jullie hadden toevallig een storing). Wellicht dat het op langere termijn beter wordt.


  • Telfort webcare
    Community manager Telfort webcare's schermafbeelding
    Moderator 11.613 Reacties
    Thread starters
    Piekfijn BadgeAllesweter Badge

    16-01-2012 15:57
    We hebben inmiddels van meerdere klanten gehoord dat er problemen zijn met de app. Het is onderzocht, en er zijn een aantal problemen gevonden:
    • 1) Gebruikers die inloggen met een tijdelijk wachtwoord kregen de verkeerde foutmelding, namelijk dat de sessie verlopen was, terwijl ze naar Mijn Telfort verwezen moeten worden.

      2) Gebruikers die vanwege overschrijding van de Fair Use Policy geblokkeerd werden voor mobiel internet verloren ook toegang tot het BelStatus menu, en dus werd ook de app geblokkeerd.

      3) Diverse crashes/ terugkeren naar inlogscherm als de sessie verliep.

    Punt 2 is al opgelost, voor de andere punten zijn we bezig met een update van de app.

    Daarnaast hebben we al een aantal suggesties voor verbetering langs zien komen:
    • - Android-gebruikers willen graag een widget.
      - Zowel Android als iPhone gebruikers willen graag wat aanpassingen in de navigatie.
      - Details van de factuur inzien
      - Prepaid en zakelijke klanten willen ook graag toegang tot BelStatus

    We gaan voor alle suggesties de mogelijkheden bekijken.

    Hugo

    Wij helpen u graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen. Op uw verzonden bericht ontvangt u binnen 3 werkdagen een reactie.

  • totoscholten
    Komt op gang 11 Reacties

    16-01-2012 19:12
    Belstatus, daar kan je toch zien hoeveel belminuten je nog heb,

    waarom niet bij mijn ??


  • Telfort webcare
    Community manager Telfort webcare's schermafbeelding
    Moderator 11.613 Reacties
    Thread starters
    Piekfijn BadgeAllesweter Badge

    17-01-2012 14:45
    Bij zakelijk en prepaid werkt het nog niet. Wat gaat er mis?

    Laïla

    Wij helpen u graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen. Op uw verzonden bericht ontvangt u binnen 3 werkdagen een reactie.

  • totoscholten
    Komt op gang 11 Reacties

    17-01-2012 19:05
    Oorspronkelijk geplaatst door Telfort webcare

    U kunt uw mobiele verbruik (belminuten, sms en internet) en kosten nu ook inzien op uw mobiele telefoon via de BelStatus app en op de mobiele site. Het enige wat u nodig heeft is uw mobiele nummer, wachtwoord voor Mijn Telfort en een telefoon met mobiel internet of WiFi. Meer informatie vindt u in onze online klantenservice. Wat vindt u van de mobiele versie van BelStatus?

    Laïla


    Belstatus waarom werkt het bij mijn niet


  • erikk
    erikk's schermafbeelding
    Forum topper 1.352 Reacties

    17-01-2012 19:46
    Geef eens wat meer informatie ipv 1 kort zinnetje. Wat werkt niet? De app? Of op de website niet? En hoezo werkt het niet, wat gaat er mis? Komt er een melding oid? Welke stappen neem je.


  • totoscholten
    Komt op gang 11 Reacties

    18-01-2012 19:28
    Oorspronkelijk geplaatst door erikk

    Geef eens wat meer informatie ipv 1 kort zinnetje. Wat werkt niet? De app? Of op de website niet? En hoezo werkt het niet, wat gaat er mis? Komt er een melding oid? Welke stappen neem je.


    Zins kort heb ik een 300 min abonnement .
    Maar als ik gebeld heb kan ik niet zien hoeveel belminuten er af zijn,dus me belstatus blijft op 300 min staan.
    wat doe ik fout??


 
 

1 2 3 4 5