Terug naar alle categorieën

BelStatus app - feedbacktopic

Telfort webcare
Community manager avatar Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Telfort webcare heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
Reacties: 11460
Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

29 november 2011, 12:47

Via de BelStatus-app voor Android, de BelStatus-app voor iPhone en de mobiele site ziet u een indicatie van kosten en het verbruik van belminuten, sms en internet. Hiervoor zijn uw mobiele nummer, wachtwoord voor Mijn Telfort en een telefoon met mobiel internet of WiFi nodig. Meer informatie vindt u in onze online klantenservice.

Mocht u de apps niet kunnen gebruiken vermeld in uw reactie het volgende:

1. Telefoonmerk & type / softwareversie (optioneel)

2. De foutmelding of het probleem

3. Komt het vaker voor of af en toe

Let op: Er wordt constant gewerkt aan het verbeteren van deze apps, wij vragen u hiermee rekening te houden. Als alternatief kunt u natuurlijk ook terecht op Mijn Telfort.

Wij zijn benieuwd naar uw mening.
Reactie 1 tot en met 25 van 50
  • erikk
    Forum topper
    Reacties: 1360
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

16 december 2011, 08:24

Mijn mening: het werkt regelmatig niet. Je krijgt dan meldingen dat je sessie verlopen is, of dat je inlog/wachtwoord niet klopt. En momenteel zegt hij zelfs dat er storing is.

Als het wel werkt, vind ik het een makkelijke app. Alleen jammer dat de gegevens vaak toch wel een aantal uur achterlopen.
  • Telfort webcare

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Telfort webcare heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

16 december 2011, 13:49

Wij hadden inderdaad een storing. Heeft u er een probleem mee als Telfort contact met u opneemt omtrent uw feedback?

Laïla
  • erikk
    Forum topper
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

16 december 2011, 13:53

Ik heb daar geen problemen mee, maar ik gebruik het nog maar kort (en jullie hadden toevallig een storing). Wellicht dat het op langere termijn beter wordt.
  • Telfort webcare

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

16 januari 2012, 15:57

We hebben inmiddels van meerdere klanten gehoord dat er problemen zijn met de app. Het is onderzocht, en er zijn een aantal problemen gevonden:

1) Gebruikers die inloggen met een tijdelijk wachtwoord kregen de verkeerde foutmelding, namelijk dat de sessie verlopen was, terwijl ze naar Mijn Telfort verwezen moeten worden.

2) Gebruikers die vanwege overschrijding van de Fair Use Policy geblokkeerd werden voor mobiel internet verloren ook toegang tot het BelStatus menu, en dus werd ook de app geblokkeerd.

3) Diverse crashes/ terugkeren naar inlogscherm als de sessie verliep.

Punt 2 is al opgelost, voor de andere punten zijn we bezig met een update van de app.

Daarnaast hebben we al een aantal suggesties voor verbetering langs zien komen:

- Android-gebruikers willen graag een widget.
      - Zowel Android als iPhone gebruikers willen graag wat aanpassingen in de navigatie.
      - Details van de factuur inzien
      - Prepaid en zakelijke klanten willen ook graag toegang tot BelStatus

We gaan voor alle suggesties de mogelijkheden bekijken.

Hugo
  • totoscholten

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten totoscholten heeft ontvangen van andere leden.

Komt op gang
    Reacties: 9

16 januari 2012, 19:12

Belstatus, daar kan je toch zien hoeveel belminuten je nog heb,

waarom niet bij mijn ??
  • Telfort webcare

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

17 januari 2012, 14:45

Bij zakelijk en prepaid werkt het nog niet. Wat gaat er mis?

Laïla
  • totoscholten

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten totoscholten heeft ontvangen van andere leden.

Komt op gang

17 januari 2012, 19:05

Telfort webcare schreef:

U kunt uw mobiele verbruik (belminuten, sms en internet) en kosten nu ook inzien op uw mobiele telefoon via de BelStatus app en op de mobiele site. Het enige wat u nodig heeft is uw mobiele nummer, wachtwoord voor Mijn Telfort en een telefoon met mobiel internet of WiFi. Meer informatie vindt u in onze online klantenservice. Wat vindt u van de mobiele versie van BelStatus?

Laïla

Belstatus waarom werkt het bij mijn niet
  • erikk
    Forum topper
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

17 januari 2012, 19:46

Geef eens wat meer informatie ipv 1 kort zinnetje. Wat werkt niet? De app? Of op de website niet? En hoezo werkt het niet, wat gaat er mis? Komt er een melding oid? Welke stappen neem je.
  • totoscholten

Komt op gang

18 januari 2012, 19:28

erikk schreef:

Geef eens wat meer informatie ipv 1 kort zinnetje. Wat werkt niet? De app? Of op de website niet? En hoezo werkt het niet, wat gaat er mis? Komt er een melding oid? Welke stappen neem je.

Zins kort heb ik een 300 min abonnement .
    Maar als ik gebeld heb kan ik niet zien hoeveel belminuten er af zijn,dus me belstatus blijft op 300 min staan.
    wat doe ik fout??
  • erikk
    Forum topper
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

18 januari 2012, 21:18

Hoeveel tijd zit er tussen het bellen en kijken? De belstatus kan een tijdje achter lopen.
  • totoscholten

Komt op gang

18 januari 2012, 21:37

erikk schreef:

Hoeveel tijd zit er tussen het bellen en kijken? De belstatus kan een tijdje achter lopen.

dat is nu 2 weken
  • erikk
    Forum topper
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

19 januari 2012, 06:33

Dan moet toch echt webcare er even naar kijken :)
  • Telfort webcare

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

19 januari 2012, 10:55

@totoscholten,

Graag kijk ik dit voor u na. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla
  • totoscholten

Komt op gang

19 januari 2012, 19:50

Telfort webcare schreef:

@totoscholten,

Graag kijk ik dit voor u na. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla

Ik heb een bericht gestuurt via priveberichten ik hoop dat hij aangekomen is.

AW Scholten
  • Koven

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Koven heeft ontvangen van andere leden.

Komt op gang
    Reacties: 6

31 januari 2012, 14:14

Heb de app geinstalleerd op zowel m'n iPhone als op mijn IPad (beide IOS 5.0.1) crashed de app nadat je je telefoonnummer en wachtwoord hebt ingevoerd. Jammer. Het leek best een leuke app.
  • Jennie

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Jennie heeft ontvangen van andere leden.

Komt op gang
    Reacties: 4
    Vlijmscherp

Vlijmscherp

8 september 2012, 09:35

Als ik wil inloggen krijg ik de fout melding: " Er zijn helaas geen gegevens bekend. Log in op Mijn telfort voor meer informatie" 
    Echter met exact hetzelfde nummer en wachtwoord kan ik via de gewone website wel inloggen.

Rara hoe kan dit?
  • lonneke1970

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten lonneke1970 heeft ontvangen van andere leden.

Net begonnen
    Reacties: 1

8 september 2012, 15:21

Als ik wil inloggen krijg ik de fout melding: " Er zijn helaas geen gegevens bekend. Log in op Mijn telfort voor meer informatie"
    maar met hetzelfde nummer en wachtwoord kan ik via de  website wel inloggen.
    hoe kan ik dit oplossen?
  • Daphne - Telfort

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Daphne - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 731
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

10 september 2012, 12:23

@Jennie en lonneke1970,

Het is voor mij niet duidelijk waar u probeerde in te loggen.

Daphne
  • Jennie

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Jennie heeft ontvangen van andere leden.

Komt op gang
    Reacties: 4
    Vlijmscherp

Vlijmscherp

11 september 2012, 12:26

@Jennie en lonneke1970,

Het is voor mij niet duidelijk waar u probeerde in te loggen.

Daphne

In de  "Telfort Belstatus app'. 

Daar gaat dit topic toch over? In de informatie bij deze app verwijst men voor opmerkingen naar deze website. Op de gewone website kan ik dus wel inloggen. Overigens ik heb een toestel dat draait op android, mocht dat nog van invloed kunnen zijn.
  • Jeroenvdm

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Jeroenvdm heeft ontvangen van andere leden.

Net begonnen
    Reacties: 1

11 september 2012, 18:01

ik krijg ook steeds de melding dat mijn gegevens niet bekend zijn en dat ik moet inloggen op mijn telfort. (deze melding krijg ik in de nieuwe app)
    verder zie ik een Widget ook wel zitten voor de android. Het lijkt me ook handig als de app ook in landscape modes werkt zodat het makkelijker kijken is op mijn tablet.
  • Daphne - Telfort

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Daphne - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

12 september 2012, 09:57

@Jeroenvdm, Jennie en lonneke1970,

Graag ontvang ik uw naw-gegevens, e-mailadres, geboortedatum en het 06-nummer van Telfort. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
  • Daphne - Telfort

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

12 september 2012, 16:45

@Jeroenvdm,

Dank u voor de terugkoppeling. Fijn dat het weer werkt!

Daphne
  • glenonlinenl

Reacties: 345

17 september 2012, 23:13

is het mogelijk om alle gratis telfort apps ook als APK bestand te downloaden, zodat je kan sideloaden met een apkinstaller, de google store laat enkel de merken zien die ondersteund worden en sinds kort worden  zoekresultaten niet meer getoond (als ware telfort geen apps heeft) indien je toestel niet correct herkend is. 

Ontwikkelaars kunnen namelijk de apps targeten op specifieke apparaat kenmerken of op basis van mobiele provider of locatie. Dat gaat niet altijd goed als het een kruidvat tablet is, de taal of land anders staat ingesteld of waar GPS locatie uit staat. 

kortom de optie voor sideloaden zou een stuk handiger zijn.
  • Ronenro123

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Ronenro123 heeft ontvangen van andere leden.

Komt op gang
    Reacties: 8

18 september 2012, 11:51

@Jeroenvdm,

Dank u voor de terugkoppeling. Fijn dat het weer werkt!

Daphne

Dat het weer? werkt merk ik weinig van! De app. werkt dus NIET!!
    Ik heb het gevoel  dat TELFORT niet wilt dat we zien hoeveel belminuten hebben verbruikt. Je kan dan namelijk wel eens binnen je bundel blijven en dan verdiendt Telfort niks.
    Dit heb ik verleden week ook al eens gezegt op dit forum en wat denk  je , ik kan niet meer reageren op dit forum, nu heb ik weer een ander email adres en naam genomen, opnieuw geregistreed en nu kan ik evn dit kwijt , zoadat Telforty dit zometeen wer kan verwijderen.
    Telfort houdt niet zo van negativiteit over Telfort op dit forum.

Dat is iedereen nu wel duidelijk.

Alle positieve berichten komen van Telfort medewerkers zelf!!!
  • Ronenro123

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Ronenro123 heeft ontvangen van andere leden.

Komt op gang
    Reacties: 8

18 september 2012, 11:55

Telfort is benieuwd naar mijn mening hahahahahah.
    Oke, wat een slechte klantenservice , wat een slechte service in het algemeen, slecht bereik, slechte apps. enz enz enz pffff
    Maar ja , dat is mijn mening!!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)