Heeft u voor 2 april 2012 een account aangemaakt? Dan is uw wachtwoord helaas niet meer geldig. Vul onderstaand uw e-mailadres in om een nieuw wachtwoord op te vragen.
Er is een e-mail onderweg naar . Gebruik de link in de e-mail om je wachtwoord te resetten.
Dit is de naam waaronder u zichtbaar bent voor anderen op het forum en de naam die u gebruikt om in te loggen.
Op dit email adres ontvangt u een bevestigings-email na registratie.
Kies hier uw zelfgekozen wachtwoord dat u gebruikt om in te loggen.
Wachtwoord vergeten?
Geen probleem. Dat kan de beste overkomen. Vul je e-mailadres in om je wachtwoord opnieuw in te stellen
Er is een e-mail onderweg naar . Gebruik de link in de e-mail om je wachtwoord te resetten.
Nog 1 laatste stap
Om je account te kunnen activeren moet er nog 1 laatste stap gedaan worden. Er is een mail verstuurd naar met een activatielink.
Klik op de link in de mail om je account te activeren.
Ik kan geen internet ontvangen op mijn mobiel. Dit heb ik wel in mijn bundel staan. Ik krijg steeds een foutmelding. Wanneer ik SPOT naar 1300 stuur krijg ik steeds een sms dat mijn nummer niet herkenbaar is. Ook heb ik geprobeerd om handmatig de internet instellingen te wijzigen maar dat lukte ook niet.(APN,poort etc.) Ik hoop dat iemand mij zo spoedig mogelijk kan helpen.
Wij helpen u graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen. Op uw verzonden bericht ontvangt u binnen 3 werkdagen een reactie.
Jup ik heb me mobiel gereset en de sim er al eens uitgehaald. Ook heb ik me sim in 2 andere mobieltjes gedaan en daar krijg ik ook geen verbinding. Als je nog wat ideeën hebt zou dat heel relaxed zijn
Hartelijk dank voor jullie antwoorden ik heb daarnet ff met de klantenservice gebeld en ze hebben mijn mobiel internet aangesloten..... had al zo'n vermoeden So with this message, case closed