Geen Internet Sony Ericsson Xperia Neo

Gesloten Topic
Delen |

Resultaten 1 tot 5 van de 5

• Cliff
    Cliff's schermafbeelding
    Net begonnen 3 Reacties
    Thread starters

10-02-2012 01:32
    Ik kan geen internet ontvangen op mijn mobiel. Dit heb ik wel in mijn bundel staan. Ik krijg steeds een foutmelding. Wanneer ik SPOT naar 1300 stuur krijg ik steeds een sms dat mijn nummer niet herkenbaar is. Ook heb ik geprobeerd om handmatig de internet instellingen te wijzigen maar dat lukte ook niet.(APN,poort etc.) Ik hoop dat iemand mij zo spoedig mogelijk kan helpen.

Cliff

• Hermen Door
    Net begonnen 2 Reacties

10-02-2012 11:14
    Beste Cliff,

Heb je al eens getracht je mobiel volledig opnieuw op te starten, en je simkaart er even uit te halen en weer opnieuw in te doen?

Smartphone fanaat in hart en nieren. Daarnaast altijd op zoek naar de beste sim only deals.

• Telfort webcare
    Community manager Telfort webcare's schermafbeelding
    Moderator 11.612 Reacties
    Piekfijn BadgeAllesweter Badge

10-02-2012 15:47
    @Cliff,

Graag bekijk ik de netwerkinstellingen voor u. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens en 06-nummer van Telfort aan ons kenbaar maken.

Laïla

Wij helpen u graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen. Op uw verzonden bericht ontvangt u binnen 3 werkdagen een reactie.

• Cliff
    Cliff's schermafbeelding
    Net begonnen 3 Reacties
    Thread starters

13-02-2012 18:53
    @Hermen

Jup ik heb me mobiel gereset en de sim er al eens uitgehaald. Ook heb ik me sim in 2 andere mobieltjes gedaan en daar krijg ik ook geen verbinding. Als je nog wat ideeën hebt zou dat heel relaxed zijn

• Cliff
    Cliff's schermafbeelding
    Net begonnen 3 Reacties
    Thread starters

14-02-2012 00:35
    Hartelijk dank voor jullie antwoorden ik heb daarnet ff met de klantenservice gebeld en ze hebben mijn mobiel internet aangesloten..... had al zo'n vermoeden So with this message, case closed