Introductie 100% Pin Only beleid

Plaats een reactie
Delen |

Resultaten 1 tot 4 van de 4

• Telfort webcare
    Community manager Telfort webcare's schermafbeelding
    Moderator 11.612 Reacties
    Thread starters
    Piekfijn BadgeAllesweter Badge

11-02-2010 14:03
    Om de veiligheid voor onze klanten en voor ons personeel te vergroten, hebben wij aangekondigd vanaf april in onze Telfort winkels over te gaan op een 100% Pin Only beleid. Sinds 8 februari geldt dit beleid alvast in 18 Telfort winkels.

Voor meer informatie, zie ook de post op ons blog: Introductie 100% Pin Only beleid.

Omdat wij graag op de hoogte blijven van de wensen en ervaringen van onze klanten, kunt u in dit onderwerp uw gedachten kwijt.

Wij helpen u graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen. Op uw verzonden bericht ontvangt u binnen 3 werkdagen een reactie.

• Hans1
    Schrijft lekker mee 44 Reacties

14-02-2010 14:37
    Weet wel dat het kruidvat in a'dam dit ook heeft gedaan na een overval iedereen liep die winkel voorbij, nu kun je daar weer gewoon betalen.

Lees hier maar eens de reactie's
    http://www.nujij.nl/contant-geld-verdwi ... ageStart=1

• LegendFusion
    Schrijft lekker mee 36 Reacties

18-02-2010 12:58
    ik denk dat een kruidvat toch een iets ander soort insteek heeft hierbij, bij een kruidvat gaat het meestal om kleinere bedragen dan bij een telecom winkel.

BIj grotere bedragen word meestal wel een pin gebruikt dus deze keuze lijkt me logisch van telfort.

• TheFug
    Enthousiast 404 Reacties

10-05-2012 21:13
    Lijkt mij ook, of ik nu kammetje koop, of een abonnement, daar zit wel verschil in,
    zelfs kleine bedragen kunnen ook ge-pinned worden, heb zelf ook geen kontant geld meer bij mij, dat ben je dan altijd
    kwijt, als je het verliest, en een pinpas blokkeer je, probleem opgelost....

Bedankt,

TheFug.

gear: Telfort's (zilveren) modem in bridge, POF connection to Sitecom WL-309 router, voice: VoIP: Siemens DX800 All in one Dect-IP & Panasonic TGP 550 (IP phone with Dect base-station & extra handset, NAS: Qnap TS-259Pro